كاشت ابرو طبيعي و شرايط آن

كلينيك تخصصي ايران نوين

كاشت ابرو طبيعي و شرايط آن

۳ بازديد

كاشت مو به روش hrt چيست؟

كاشت مو چيست؟

در اين فرآيند با استفاده از فوليكول هاي موهاي ناحيه پشت سر و همچنين موهاي اطراف گوش، متخصص كاشت مو اقدام به انتقال و كاشت آنها در نواحي كه دچار ريزش مو شده اند مي كند. دليل اين روش هم اين است كه تارهاي مو كناره هاي گوش و پشت سر معمولا دچار ريزش نمي شوند و از اين جهت براي عمل كاشت مو در جلوي سر و يا ساير نواحي كه دچار طاسي و يا ريزش شده، مناسب است.

انواع روش هاي كاشت مو :

كاشت مو از ابتدا تا كنون با روش ها و تكنيك هاي مختلفي معرفي شده است. در حال حاضر روش هاي كاشت مو عبارتند از: كاشت مو به روش fut ، كاشت مو به روش fit ، كاشت مو به روش sut ، كاشت مو به روش bht و كاشت مو به روش hrt .

يك نكته را بايد اينجا تذكر بدهيم و آن هم اين است كه بسياري از افراد روش hrt را به اشتباه يكي از روش هاي كاشت مو مي دانند ولي تكنيك hrt يكي از روش هاي ترميم مو است كه در اين قسمت اين روش را توضيح مي دهيم:

ترميم مو به روش hrt

در حال حاضر، تنها روش استاندارد ترميم مو در جهان، روش hrt است و خوشبختانه در روش hrt احتياجي به استفاده از بانك موهاي شخصي كه دچار ريزش مو شده، نيست. از اينرو اين تكنيك، براي كساني كه بانك موي مناسبي ندارند و يا داراي بيماري هاي خاصي هستند، بسيار مناسب و كارآمد است. يكي ديگر از مزاياي ترميم مو به روش hrt اين است كه موهاي بدست آمده 100% طبيعي بوده و اين عمل در يك جلسه انجام مي شود.

يكي از بهترين مزاياي اين روش ترميم مو، اين است كه خط رويش و خط فرق بدست آمده بسيار طبيعي بوده و معمولا بسيار منحصر به فرد است و از طرف ديگر قابل تشخيص نمي باشد.

و در پايان خبر خوب اينكه پس از انجام عمل ترميم مو و يا كاشت مو به روش hrt ، براحتي مي توانيد همانند گذشته از سشوار، ژل مو، حالت دهنده ها و ... استفاده كنيد و از طرف ديگر به فعاليت هاي ورزشي خود ادامه دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.